Behandling - Afbudsregler

BEHANDLING - AFBUDSREGLER - KLAGE


Vi arbejder med samtaleterapi i forhold til en række af de problemer, vanskeligheder og udfordringer, mennesker kan møde på deres vej. Vi tilbyder også kurser og supervision.


Vi har erfaring på områderne:

  • Angst, stress og deppresion
  • Krisepsykologi
  • Livsstils-ændring
  • Psykologisk smertebehandling
  • Samlivs- og par-problemer
  • Personlighedsudvikling og -vurdering
  • Flygtningeproblematik
  • Pædagogisk psykologi
  • Børnepsykologi
  • Skole/uddannelsesproblemer
  • Supervision af psykologer og andre faggrupper


Vi har begge aftale med sygesikringen og kan således modtage henvisninger fra praktiserende læger.



Afbudsregler og praktiske oplysninger.


Hvis Du / I bliver forhindret i at komme bedes Du / I melde afbud hurtigst muligt og senest kl. 16.00 dagen før; - evt. på telefonsvareren, som er åben altid.


Uden afbud således, vil vi opkræve et gebyr for konsultationen på 350 kr., - uanset grunden til at Du / I ikke er kommet.


Det gælder også, hvis der i øvrigt er en forsikringsdækning af samtalerne.  Forsikringen betaler normalt ikke for udeblivelser eller for sent afbud, så det hæfter man selv for.


Medbring venligst sygesikringskort.



Klagemuligheder.


Vi håber at du vil få et godt udbytte, og vi skal gøre vort bedste, for at det sker. Vi gør os umage for at opretholde en høj faglig standard. Som autoriserede psykologer er vi underlagt myndighedernes tilsyn. Skulle du blive utilfreds med vores faglighed eller andet, kan du klage til Psykolognævnet: http://www.psykolognaevnet.dk/.  Du kan også, hvis du synes noget går galt i forløbet, indberette utilsigtede hændelser til Styrelsen for Patientsikkerhed på www.stps.dk/uth.

HVEM ER VI?

For at vide mere om os

Klik her

KONTAKT OS

For mere oplysninger og tidsbestilling

Klik her

PRISER

At vide mere om priser

Klik her